Psycholog, pedagog cyrku, doradca zawodowy, trener, coach (w trakcie certyfikacji ICF). Od ponad
dziesięciu lat prowadzi warsztaty i szkolenia z pedagogiki cyrku (nauka posługiwania się rekwizytami cyrkowymi, zakładanie grup cyrkowych w instytucjach edukacyjnych) - ponad 5 tyś. przeszkolonych osób w Polsce i za granicą
(uczniowie, studenci, nauczyciele, pracownicy firm i instytucji państwowych oraz inni).
Twórca autorskiego programu Juggling Inspiration,
wykorzystującego Juggling (metafora żonglowania) w edukacji i biznesie,
polegającego na połączeniu wiedzy psychologii biznesu z nabywaniem
umiejętności i wewnętrznym rozwojem. Traktuje żonglowanie jako doskonałą
metaforę uczenia się, doświadczania zmian, osiągania sukcesu i
pokonywania wyzwań.
Inicjator organizacji 35. Europejskiej Konwencji Żonglerskiej 2012 w
Lublinie, członek European Juggling Association (EJA), reprezentant EJA
na Polskę, przy EJA lider grupy: „Benefits of Juggling”, zajmującej się
szerzeniem naukowych informacji o korzyściach wynikających z
żonglowania. Autor/współautor wielu prac dotyczących wpływu sztuki
żonglowania na psycho-fizyczne funkcjonowanie człowieka:
- współautor książki: "Metafory i analogie w szkoleniach". Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2014 r.
- współautor książki: "Pasja Żonglowania". Polihymnia. 2012 r.
- autor opracowania: "Gry i zabawy z rekwizytami" w ramach projektu: "Ruch - nieodłączną częścią myślenia i uczenia się" Klanza 2011r.
- autor książki: „Niekonwencjonalne techniki szkoleniowe, czyli jak urozmaicić zajęcia”. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2010 r.
- współautor książki: „Blaski i cienie bycia trenerem. Podręcznik”. Lechaa Consulting 2010 r.
- współautor artykułu: „Żonglowanie w biznesie”, portal Nowoczesna Firma www.nf.pl
- współautor artykułu: „Żonglowanie sprzyja mózgowi”, w: ogólnopolskie pismo psychologiczne: „Charaktery” nr 05/2005
Specjalista od niekonwencjonalnych metod szkoleniowych, wykorzystywanych
w różnorodnych szkoleniach (komunikacja, budowanie zespołu,
asertywność, antystres, prezentacje publiczne itp.)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz